söndag 8 augusti 2010

Vaknade relativt utvilad trots lite vitt vin kvällen innan. Ove och Jessica passade på att bjuda in sig själva på middag för att slippa laga mat, smart drag. Men jag gjorde det ganska lätt för mig och bjöd på grillad kyklingfilé och pommes.

Kl 8 i morse hade vi bestämt träff. Per och barnen skulle rulla över på lite fika och lek så Jenny fick vila ut från "Möhippan of the year" på de bilder jag sett och de kommentarer jag läst så hade alla en toppen dag. Per och Johan tog småttingarna på promenad, Alva och Lovisa lekte fint och jag fick lite egen tid fram för datorn. kl 12 rullade de vidare hem efter lite spagetti och köttfärssås. Jag mixade till och med en portion till Hanna :-).

Johan hade lovat Lovisa att de skulle på fotboll så jag och Hanna passade på att dammsuga och skura golv efter förmiddagens besök för i morgon har vi play date med Linda, Signe, Rosa, Viktor och Erik

Jag och svärmor har tagit vår veckorunda på cykel vilket blev närmare 2,5 mil mycket motvind men känns bra att vi tog oss iväg. Kom hem till dukat bord och medans Johan tog en promenad runt Lundby hade vi badade tjejerna och jag tonade håret. Deras kväll avslutades med Spider-Man I. Jag och Johan avslutade vår kväll men ännu en Van the Wilder film och den var så bra "not" att nästa gång väljer jag :-)

0 kommentarer: