måndag 9 augusti 2010

Regnig dag

Har både fikat och hunnit röja lite bland tjejernas kläder idag. Nästa vecka är det planerat en shoppingdag för mammorna för att inhandla uppsättningen dagiskläder. Inte för att Lovisa behöver något direkt förutom vinter overall men man kan alltid komplettera med lite långärmat och strumpbyxor... Kanske hitta något till mig själv. Brukar alltid vara på loppis och köpa billiga dagiskläder men de har inte dragit i gång riktigt och jag lägger gärna några hundringar extra på en overall så man vet att den håller och så kan Hanna eller Bianca ta över den.

Hoppas staden har dränerats på allt vatten som verkade ha kommit på en gång. Här har vi inte fått lika mycket och inga översvämningar :-)

Jag och Johan har tagit en kvällspromenad och det var skönt och uppfriskande även om jag var grymt slut efteråt. Nu ligger tjejerna och sover. Johan väntar på att CSI ska börja och jag tänkte kolla på någon bra tjejfilm.

0 kommentarer: