onsdag 5 februari 2014

Vilken energi

Äntligen började min danskurs ikväll. Var superseg innan jag kom i väg men nu är energin boostad. Vår första låt vi började öva steg till är Treasure med Bruno Mars. Skön låt men grymt snabb när man ska komma ihåg stegen :) men sjukt kul.

Är lite si och så med inläggen nuförtiden tiden, det är inte det att jag inte har något att skriva om för jag kommer på saker hela tiden men tiden räcker inte till att posta dem. Just nu känns det som jag jobbar dygnet runt och helgerna går till att sjunka ner i soffan. Så jag kommer inte ha några problem att somna ikväll.

Imorgon jobbar jag hemifrån och hoppas komma ikapp med min att göra lista. På em har vi fått remiss från Hannas 4-års kontroll att kolla hennes balans och höfter som jag upplever är stela. 

Kram på er!

0 kommentarer: