tisdag 15 november 2011

Nedräkning

Nu är det nära! Det känns fortfarande overkligt att vi ska åka iväg, har nog inte riktigt landat än. Men det kommer nog när vi är på väg till Arlanda. När vi gjorde vår första resa till Mexico så var det ett helt gäng från Stockholm med föräldrar, syskon och barn som var där samtidigt som oss. Tror det var ett av paren i sällskapet som gifte sig, kommer inte så noga ihåg men de hade tvillingar som kunde vara ett halvår gamla. Det jag tänkte då var att så skulle jag också vilja resa, ett stort sällskap med familjen och människor jag älskar. Den känslan har levt med mig i alla dessa år och nu har det slagit in. Vi är totalt nio som åker på torsdag och jag vet att vi kommer få två underbara veckor av bad, mat, paraplydrinkar, mys och skratt.

0 kommentarer: