fredag 12 augusti 2011

Fsk stängd för planeringsdag...

Idag har det varit planeringsdag på dagis och jag har varit hemma med mina tjejer eller hemma var en överdrift vi har varit på en massa kul saker hela dagen så nu är jag helt slut och ligger i soffan med Johan och Lovisa och äter en massa godis :-)

Summering av dagen,
Första stoppet var och vaccinera Hanna och en snabbtitt på LG35 innan vi åkte och pysslade/lekte  på öppna fsk. Kul att se hur stora alla barn blivit då det inte blir så många besök dit nu när jag jobbar igen. Vi tog en lunchdate på Tant Gredelin som har öppnat kök och servering på innergården och börjat med lite mat. Jag åt den underbart goda räksalladen med Saffransaioli, Lovisa och Hanna delade på en "tjock" våffla med sylt och grädde. Kan varmt rekommenderas! Sedan var det lite ärenden på stan innan jag åkte förbi mamma och sedan upp till Malin för att fika och leka lite till. Där var det full rulle då Madde E var där med barnen och Linda och Signe också anslöt. Så med andra ord en aktiv dag och jag har visst glömt hur jobbigt det var att vara mammaledig och hålla igång hela dagen.

0 kommentarer: