söndag 24 oktober 2010

Spa i dagarna tre

Har haft en gudomligt skön helg på alla sätt och vis och jag har blivit ompysslad. Har ätit och druckit gott, badat i vedeldad badtunna, doppat mig i en 4 gradig pool, fått helkropps peeling och Alginpackning, ansiktsbehandling och skalpmassage.

Vill ni se lite bilder kika in här
Helgen; Spa helg på Sandhamn

Blir en del kacklande under en sådan här helg och inte desto bättre av att vi är fyra väldigt pratglada tjejer. Vi befinner oss alla fyra med barn i småbarnsåldern så det blir mycket barnsnack vilket jag tycker är skönt för man kan både ge och få feedback. Har även fått nyttig egentid och nödvändig samtal. Jag känner mig väldigt stärkt av denna helg och jag känner att jag fått bekräftelse på att jag är på rätt väg.

1 kommentarer:

Madde sa...

Tack sjölv vännen för en mysig helg! <3
Kram