fredag 17 september 2010

Sitter och leker med en ny layout och den går live 4 okt. Skulle kunna sitta och söka och leta nya saker att ha hur länge som helst :-) Jag kan inget säga men tanken är att den ska spegla mig och jag hoppas ni vill fortsätta följa min vardag som mamman mitt i karriären

Nu är det kudden som väntar.
Imorgon hoppas jag på lite tissel och tassel och lite frukost på sängen. Längtar efter att få bli uppvaktad av Lovisa som är en sån glädje spruta. Hon är för go men har inte riktigt kommit på grejen att kunna hålla vissa saker för sig själv... kom hem från jobbet igår och möts av en springande Lovisa som glatt roppar;
- Mamma, mamma vi har slagit in paket till dig..... och jag hör Johan från köket;
- Det var ju vår överraskning
ops! hihi I morse så kom nästa;
-Mamma, det är en skiva men man får inte säga vad det är...
Så nu ska jag gå och drömma söta drömmar om mina prinsessor.

0 kommentarer: