lördag 18 september 2010

Min Födelsedag


Började dagen med att få en frukost på sängen efter att jag väckt maken 06.40 (Hanna fick en host attack) Johan låg helt oberörd och snusade och jag blev klarvaken. Han smög dock upp och en stund senare kom han och Lovisa och sjöng vi gratulerar och jag fick min efterlängtade Lady Gaga skiva :-)

Jag hade klipptid på Tottes vid 09 och njöt av varenda minut av egen tid. Resultatet ser ni på kortet!
Själv är jag super nöjd.
Tack alla för att ni förgyllt min dag :-)

1 kommentarer:

Dalkullan Penny sa...

Åhh fyller du år idag??? Grattis Grattis, njut av varje sekund =)

Kanske du vill kunna vinna en försenad present hi hi. Jag har en fototävling där man kan vinn en reflexskärm för att få bättre bilder. Kika in vettja (efter du njutigt av din dag) http://pennysfoton.blogspot.com/2010/09/fototavling.html

Kram på dig