söndag 5 september 2010

Mat

Vad jag har lagat mat i helgen och vad kul det har varit, märker att jag trivs i köket när det finns tid att experimentera och laga goda grytor. Nog ett intresse som jag inte trodde jag hade och det beror nog på att man har hundra andra saker som måste bli gjorda men som jag nu struntar i. Så nog för att tvätten hänger en vecka på strecket och att man svär varje gång man måste ducka för att man ska in i garaget men nu lägger jag tiden på det jag vill och i helgen har det varit mat och trädgård. Har även rensat ur ett skåp med krukor i garaget och travat på min nya planterings- hobbybänk lite hyllor och lådor och lite färg så blir det ett mysigt rum. Hittade både det ena och det andra och jag pysslade betydligt mer innan jag fick barn, det var blomdekoration, sten, sand, snäckor, limpistol, listan kan göras lång. Kanske blir det min tillflyktsort i framtiden när jag behöver ladda om mina batterier.

0 kommentarer: