torsdag 9 september 2010

Full fart

ja minst sagt, började dagen med att hanna vaknade 06.55 trodde jag och masade mig upp och bytte om och fixade välling och stod i lugnan ro i köket och såg på klockan 06.00....suck... lillan hade spelat mig ett spratt och jag kan lova att hon har legat precis en timme före i sovschemat hela dagen. Magiskt att man kan få en unge att sova efter klockan. Tog nog tre minuter innan hon somna natt, höll ut henne till 19.40 men då hade hon inga ögon kvar som hon satt och gned lillstumpan.

Fm har jag och Hanna spenderat på gymmet hos Sara som hade 6.30-19.00 passet idag. Och det blev både fika och lunch och sedan var det bara att styra mot dagis. Otroligt att man inte tar tag i att träffas oftare när man kan sitta och prata flera timmar och det känns som man träffades veckan innan. Vi har redan bokat en träff med vår höggravida vän i Bålsta. Hösten börjar bli fullbokad med en massa tjejträffar och det ser jag fram emot.

Nu ska jag och Lovisa kolla på Idol.

0 kommentarer: