fredag 20 augusti 2010

Idag har vi varit på Öppna Fsk i Hummelsta och lekt och Hanna har varit road av de andra barnen :-)

Natten har gått bra, jag har hört att hon vaknat till vänt sig men somnat om, 2ggr har jag fått gått upp och lägga henne till rätta och 1 ggr räckte det  med bara ramsan. Morgon timmarna var värst och det tog henne 40 minuter att komma till ro igen. Hon har somnat själv båda gångerna i vagenen ute idag och nappen har jag inte använt. Belv totalt 10 h 15 min sömn för prinsessan.

Ringde vännen Helena igår och det var verkligen länge sen vi pratades vid och det är så kul att ringa henne för hon har alltid en massa att säga och det spelar ingen roll om det var en månad sedan eller ett helt år. Jag ska upp till jobbet och hälsa på med tjejerna nästa fredag, fika lite och ha möte med chefen på em så vi tar svängen förbi Sigtuna och får lunch hos Helena och Alfred.

Ska passa på att vila lite innan vi går hem till karlssons och hjälper till med förberedelserna inför kvällens släktträff. Hoppas att Madde piggar på sig och orkar följa med ut :-)

0 kommentarer: