onsdag 7 juli 2010

Livets väg

Vart är vi på väg, vem stakar ut vägen vi vandrar. Är det förutbestämt eller är det vi som styr. En tanke som leder till ett beslut kan vara kort eller den kan tyckas pågå länge, ibland kanske vi inte vågar ta beslutet utan vi ältar tanken även om vi vet vad som är rätt eller fel.

Just nu har jag laddat energi och jag känner mig fri. Härliga känsla. Mer av detta vill jag ha och mer tid åt sådant som får mig att må bra.

I kväll kom dagboken fram för jag har tankar jag inte vill dela med mig, att skriva det som faller en an är underbart och ibland krävs det olika sätt för olika saker som att det finns olika vänner för olika tillfällen. Vi är unika så ta vara på dig själv för det finns ingen som du. En del av er finns i mitt liv och en del inte och så kommer det att bli. Har insett det nu.

3 kommentarer:

♥ Siv ♥ sa...

<3

Anonym sa...

Kloka tankar.Mamma

Jenny sa...

Härligt att du känner dig bättre <3 kram Jenny