torsdag 1 juli 2010

Kontroll

Hum.. hur ska jag börja med denna tanke. Har vetat att jag har ett enormt behov av kontroll men inte brytt mig mera om det än att jag måste släppa på det, hur det ska gå till väga har jag inte listat ut. Ialla fall så ska jag och några vänner ses på lördag innan vi går vidare ner på stan och jag har inte fått så mycket information än just plats och tid. Vilket kan tyckas good enough men då jag bor i värdens ende behöver jag planera hur ska jag ta mig in till stan, ska jag ha med mig något att äta eller dricka osv så måste det innhandlas. Dessa detaljer är ganska viktiga för att jag ska kunna njuta och ha kul, vilket jag inte kände att jag kunde tidigare i veckan. Smsade den ena och fick inget svar så jag ringde den andra och fick veta att vi beställer mat och tar med egen dryck. Hur svårt kan det vara att delge alla dessa enkla detaljer. Nu blir det till att packa in tjejerna i bilen för en extra tur till bla systemet för att få något att dricka. Vi bestämde också att vi cyklar då jag fick låna cykel av min snälla mamma. Kommer även att sova där för att jag ska få lite ro på morgonkvisten. Ser fram emot att få träffa mina vänner och är full av förväntan!

0 kommentarer: