lördag 3 juli 2010

Dagen med stort P

Då har dagen kommit då jag ska få komma iväg och PARTA med mina vänner. Har sett fram emot dagen med blandade känslor, dagsformen är dock på topp och jag är övertygad om att vi kommer ha det superkul.

Mitt största bekymmer är vad jag ska ha på mig för jag lär ju inte frysa i den här underbara värmen. När festen börjar är det fortfarande jättevarmt och när det är dags att gå hem så är det inte lika varmt kan jag tänka mig.

Poolen är öppen och Lovisa har hoppat i vilket tog kanske 10 minuter då det var för kallt enligt hennes mening, hon har alltid pipit när det gäller vatten. Syrran däremot fick svalka benen och tyckte det var riktigt kul. Det är 25 grader och jag badkrukan själv tycker det är lite kallt.

Lite trött är jag idag och min laddning inför i kväll fick oväntade planer när svärmor kom förbi med en flaska vin då Björn hade pokergänget på besök så ville hon fly fältet. Johan var in på Gatufesten så jag hade inget annat vettigt för mig. Sagt och gjort vi hamnade ute på altan och jag tror det blev ett glas för mycket men det var ju så gott. Så lite tung måste jag erkänna att jag är, fast å andra sidan så blir det en bra grund för i kväll.

Hoppa i den iskalla poolen kanske....

1 kommentarer:

Anonym sa...

25 grader?? OMG jag kommer på måndag!
/ Loise