söndag 18 april 2010

Vart tog helgen vägen

Känns som helgen precis börjat men är redan slut. Började dagen med att sätta mig till dukat bord vilket inte hör till vanligheten. Jag och Lovisa for in till stan på hennes dans och Johan fick vara hemma med Hanna.

Svägerskan Jenny fyllde år idag så vi var på kalas efter dansen och fick god paj med kladdkaka till efterrätt. Förstår inte hur hon fått tid till att laga all denna mat.... men underkvinnan har nog en gömma för extra energi. Hoppas hon blev nöjd med presenterna =)

Hanna gjorde rätt i att sova sig igenom kalaset på deras altan. Lillan har fått sin första förkylning och nyser mest hela tiden. Jag överdriver nog inte om jag säger att hon nös 15 ggr medans hon var med mig och Madde på em men hon verka lika nöjd för det. Jag och Madde har gått igenom de kläder Hanna växt ur och som vi ska sälja på loppis  tillsammans med Jenny nästa helg. Det är skrämmande vad mycket kläder vi köpt/fått åt våra tjejer. Nu får vi hoppas de får glädja någon annan.

0 kommentarer: