tisdag 13 april 2010

Ute idag me

Det är nästan omöjligt att gå in om dagarna solen värmer så skönt =) men jag började dagen med två inomhus aktiviteter. Efter att jag lämnat Lovisa blev det en snabbsväng förbi återvinningsstationen i Hummelsta med papper, pappkartonger, mjukplast och hårdplast innan A3 som var första anhallt med lite träning innan tisdagsfikat, andra anhalt som vart på Papilion (nedre kungsgatan). Vi var lite osäkra på om vi skulle fika där eller ej, ser ganska kalt ut när man tittar in men vi gjorde ett försök och det blev latte med smörgås eller det var tanken, till våran förvåning så var våra panini en hel formfranska så till och med gänget vid bordet bakom började skratta och undrade om det var något skämt hihi. Ja halva gänget hade dock varit smarta och delat och andra hälften kastade halva förutom jag som med god aptit efter träningen tröck i mig hela (jag är inte förvånad själv, har aldrig funnits någon botten i mig när det gäller mat).

När jag hämtat Lovisa åkte vi in till stan och lekte av oss lite vid Öriket´s lekplats där Linda och Signe mötte upp oss för vi skulle till Tant Berg på "stickdate". Det var vi och tre damer =). Blev en kortis då Linda hade klipptid men det lär bli fler gånger om jag får barnvakt till Lovisa vill säga hon vill ha all uppmärksamhet så jag fick inte mycket gjort på min väska jag virkar till Lovisa men ska sätta mig och göra klart bakstycket i kväll för i morgon är det dags för Barn och Garn-kurs igen.

0 kommentarer: