måndag 12 april 2010

Playmate

Idag hade jag Alva med mig när jag hämtade Lovisa och gissa om det var populärt. Tjejerna har lekt hela eftermiddagen och mestadels gjort saker som är ok. De hittar gärna på hyss, kan tänka mig att det är Lovisa som är hjärnan bakom..... det slutade i alla fall med förstörd parkett men barn är barn och det är väl tur det =)


Jag hade också playmate idag. När jag lämnat Lovisa så sprang jag på Ingela som precis lämnat Sigge och jag följde med henne och Siri (3 månader) på en promenad som blev Drälsta runt och gissa om jag blev stel när jag suttit still en stund. Jag började min morgon med ett Yogapass då jag liksom kvällen innan sagt till mig själv att om Lovisa kommer tidigt så ska jag träna innan dagis. Sagt och gjort, Lovisa kom 06.30 och jag satt och Ammade Hanna så det fanns ingen ursäkt till att 07.20 sätta igång träningsvideon. Hade sedan planerat att ta en promenad i solen med Hanna när jag kom hem, men sällskap lockade och det spelar väl ingen roll vart man går, denna promenad blev typ dubbelt så lång mot vad jag hade gått själv. Så det blev en heldag ute kan man säga.


I kväll har jag varit och fått rengjord hud och lagt en bas make-up men Mary Kay. =)

0 kommentarer: