måndag 1 februari 2010

nu är det bråttom

Har exakt 12 dagar på mig att framkalla 1000 kort som jag redan betalt för.
Jag ska ta det från början.... Jag har varit lite eller rätt så dålig på att framkalla kort de senaste åren. Den senaste gången var sommaren 2007 och de korten är fortfarande inte insatta i ett fotoalbum. jag har väl inte varit motiverad helt enkelt. De få kort jag behövt har jag skrivit ut på fotoskrivaren. Så jag tog tag i saken i sommras och beställde ett paket på photobox.se där man fick 1000 kort till priset av 500 men kruxet är den att jag inte laddat upp några kort och beställt ännu och det är gilltigt tom 100212.
så prio just nu är att kolla igenom alla 5000 kort som är tagna de senaste åren och börja välja. Efter detta funderar jag på att helt gå över i fotoböcker för tex semestrar och speciella händelser. Känner en som gör årsböcker varje jul och det tycker jag låter bra. Då kan man skappa en mapp för tex 2010 och lägga över kort man vill ha med på en gång.


1 kommentarer:

Madde sa...

Oj, ja då är det lite brådis och 1000 kort är ju ganska många..men det ska du nog klara. Men du vet ju vad du har att göra de kommande dagarna =).

Kram