fredag 8 januari 2010

En dag i vänners tecken

Har haft kära vänner på besök idag. Det var jättemysigt att träffas, det blir inte så ofta då vi de senaste 4 åren har legat olika i fas med jobb och barn. Vi blev tre av fyra möjliga för att M hade ingen bil visade det sig :-( men vi höll låda endå. Tror inte vi fått en syl i vädret om P och B också hade varit med och lekt. Inte för att Alex och  Lovisa var så livliga. Men med två barn till i vårt vardagsrum hade det varit värre. Åsa fick nippran på alla ljud på leksakerna och det kan jag hålla med om att man blir trött i skallen efter ett tag, men detta "tag" är väldigt olika och efter att jag fick Hanna så har jag helt stängt av, det är som min hjärna är inkodad för mina och Hannas behov för jag lyssnar inte längre. Johan och Lovisa kan prata och jag lyssnar men jag vet inte vad de säger.... läskig känsla. Johan börjar bli smått irriterad på att jag glömmer saker som han sagt men som jag inte kommer i håg att jag hört. Jag skyller på mjölk i skallen :-)

Tack för de underbart fina kläderna till Hanna!


Tessan och Hanna

Meja leker snällt, Åsa med Hanna


Alex lägger lego i luckan på bilen


1 kommentarer:

Åsa sa...

Tack själv för en jätte mysig dag :) Nästa gång får vi se till att M får va me.
Jag kommer nog läraa mig med tidan att koppla bort allt ljud, är lite färsk än så länge ;)
Ha en fin dag o massor av kramar till alla i familjen!