lördag 8 mars 2014

Nyfriserad


Började dagen med en rask promenad runt Lundby. Gud vilken taskig kondis jag har. Men det var en skön promenad och riktigt varmt när det blev lä. Nu är det snart dags att ta tag i löpningen igen. Känns lite som jag är tillbaka på ruta ett...

Lovisa har tjatat ett tag på att hon vill klippa sig och vi har inte riktigt fått till en tid men idag så var vi lediga. Det blev lite egentid för mig och Lovisa som åkte in själva. Hanna fick vara hemma och åka traktor med Johan så det gick ingen nöd på henne.

För säkerhets skull så ringde jag innan för att kolla om det fanns tid. Kände inte för att springa runt bland frisörsalongerna idag och jag fick en tid 30min senare på första försöket.  Minst en dm försvann och hon är så nöjd. Hon var helt inställd på att ha grönt i topparna och det blev ganska coolt.

0 kommentarer: