onsdag 30 oktober 2013

Full speed framåt

Skönt med höstlöv för det är uppehåll från min dans. Måste ha fått en släng av Hannas förkylning för jag är inte på topp och då är det skönt att landa i soffan med barnen. 

Veckan rullar på i full speed och det är en massa spännande som händer på jobbet. Det märks att det är lov i Stockholm med för det är ganska lungt med folk på kontoret. Vilket gör att jag får mer gjort i.o.f. 

Blir hemifrån på fredag, jag och Hanna ska ha lite egentid och åka in till frissan på em för att kapa minst två dec av hennes hår. Ska ta en "före" bild imorgon så ni får se. Det är inga problem att få kamma och sätta upp på mornarna, även om hon har sina testperioden men inför semestern och allt badande så blir det ett måste för att det ska vara mer lätthanterligt. 

Fredagkvällen blir i Halloweens tecken här hemma men i övrigt blir det lungt för min och tjejernas del. 

0 kommentarer: