fredag 14 juni 2013

Spa-helg

Ja det kanske är dags att ladda upp några av de bilderna jag tog i helgen när vi for upp till storstan för att fira Svärmor som fyllt 60.  Alla hennes barn med respektive tog tåget upp på lördagsfm för att umgås, shoppa, spa:a, äta och dricka gott...

Vi startade dagen med frukost hos min pappa och Agneta. Där vi lämnade barnen för helgen.

Lunch i solen. Det blev ett glas Rosé och en god variant av Brucheta.

SPA på City Selma Spa. Behöver väl inte tillägga att jag somna på min behandling. ;-) 




Bjuder på en kärleksfullbild. På väg till restaurangen!




Trevligt hade vi och jag hoppas vi kommer iväg hela gänget fler gånger.



1 kommentarer:

Millis sa...

Visst hade vi det mysigt och trevligt, och självklart kommer vi att göra det snart igen!!

Ses på kalaset på söndag!