måndag 15 april 2013

Lördag igen

Att en vecka kan gå så fort...

Nu är det lördag igen och vi var haft en skön vecka med soft i lägenheten, shopping, bad i poolen (tom jag hoppade i och tog några simtag)

Vaknade 08.30 idag av att Lovisa vaknat och förde liv i vardagsrummet med sin lillasyster. De bara älskar att kramas/brottas och visst är det mysigt men de för sådant liv.... . Jag låg dock kvar en stund i sängen och lät Johan fixa frukost. :-) skönt att komma till serverat bord.

Fm spenderades vid La Marina det stora shoppingcentret 5 min härifrån med bil och det blev mest saker till lägenheten shoppat. Vi Lunchade på McDonalds och tog sedan bussen hem för att ta Siesta. Hanna somnade i sin vagn på vägen hem, Johan och Lovisa tog sig ett dopp vid poolen, jag och mamma hamnade på varsin solstol på balkongen med varsin öl.

Nu har jag hamnat i soffan med en kopp kaffe, tjejerna leker och kollar på TV. Johan och min mamma tar en tur på golfbanan. Kortet är tagit från tjejernas sovrum och ni ser dem till vänster på bilden (två ljusa prickar). Rapport från rundan kommer senare.

0 kommentarer: