tisdag 8 januari 2013

Planneringsdag

Skola/FSK var stängt igår och tjejerna fick vara hemma med Johan. Blev en massa mys och en skridskotur. Det behövs som sagt inte någon hockeyrink för att ha kul.

Själv så klarade jag av första jobbdagen som avslutades med migrän och nedbäddad med en kall handduk över huvudet. Känns bättre idag men är fortfarande inte 100. Hade massage inbokad idag på morgonen och axlar stela som sten... Funderar då hur jag kan vara så stel eftersom jag inte jobbat på 2,5 vecka, men kom då på att jag stickat en väska åt Lovisa och inte har jag tänkt hur jag sitter och har troligtvis spänt mig samtidigt som jag gjort rörelser jag inte brukar :-)

Efter ytterligare analys av läget så slår det också mig att då jag slutat med kolhydrater igen för att hamna i "ketos" och få igång förbränningen så kan man känna trötthet och huvudvärk så jag drar slutsatsen att det är en kombination av allt och att det kommer gå över...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du mår bättre idag vännen! Kram Smulan