måndag 16 april 2012

Välkommen Träningsvärk

Chocka kroppen med ett Zumba pass i lördags och hör och häpna, jag har haft träningsvärk. Sån där skön lagom värk som tyder på att jag gjort något jag inte brukar. Hade glömt hur jobbit det var att hoppa omkring i en timme för det är verkligen det man gör och skakar lite rumpa :-) Mer Zumba åt folket!!!

Helgen gick med stormfart och har fått både vila och en massa gjort. Nätterna har varit värre än värst och i natt höll Hanna på med 1 ggr i timmen köret efter midnatt. :-( Vet inte vad som bekymrar lillan men det hännder mycket i hennes utveckling just nu så jag antar att det är där problemet, lite orolig i själen och vill gärna somna med öppen dörr etc...

Fick ett ryck och storstädade i går kväll. Plockade och slängde allt i min väg, putsade i köket och fejade. Nu är jag nöjd för att det är så fint. Nu får det bli lite ändring i rutiner då det ständigt ligger saker överallt och det är mest jag som sprider grejer och inte lägger tillbaka efter att jag använder och tjejerna gör precis som jag. Ni kan ju förstå att Johan är less på oss tjejer som inte har någon ordning.

Igår var vi väldigt effektiva. Körde Lovisa till kompis vid 09. Tog en PW med Johan och Hanna i vagnen runt Lunby, hämta Lovisa, luncha, åkte ut till Haga och fika. Det var så fint väder och visst blir man på bra humör då.

0 kommentarer: