fredag 16 mars 2012

Busfrön och trassel hår


Blev en playdate med Hannas bästis och tjejerna skulle prompt bada. Sötnosar!! Skiljer två månader på dem och de går på samma avdelning på fsk, de gör allt precis lika och låter likadant och bara hittar på en massa bus på fsk.

Johan tog hem Pizza efter sin träning och vi hamnade framför Bond på trean "Quantum of solace" Jag är ingen Bond "fan" så jag tittar med haft öga samtidigt som jag har datorn i knät. Men det gäller ju att ställa upp. Igår laddade Johan ner en äkta tjejfilm på Viaplay " Easy A" Johan somna och jag bara njöt med ett leende på läpparna genom hela filmen. Precis vad jag behövde för att varva ner.

Imorgon blir det klippning för Lovisa då hennes hår är hopplöst för tillfället. Det trasslar redan efter typ 5 minuter efter att jag kammat och ni kan ju tänka er hur det ser ut efter en dag på fsk med utelek... så nu blir det till att göra en genomklippning och få bort det risiga.

På måndag ska jag vara med Lovisa på fsk'an och följa med ut i skogen, det ser jag fram emot!!!

0 kommentarer: