söndag 5 februari 2012

Tillbaka till standard

Har i två veckors tid kört en ny rutin med att Hanna ska somna utan nappflaska och det går bättre och bättre. Hon har vaknat varje natt fast vid olika tidpunkter och den sista veckan har det varit allt i från 03-05 och inte somnat om utan att jag fått gått upp och lagt till rätta. Jag vaknade till även i natt av att hon skrek men vi måste ha somnat om båda två för nästa gång jag vakna var klockan 06. Hade det varit en vardag så var det dags att gå upp, men idag fick hon välling och vi somnade om en stund till. Äntligen har två veckors slit get utdelning. Så jag kan inte kalla det tillbaka till ruta ett utan snarare tillbaka till standard att på natten sover man.

Idag har jag då sovit åtta timmar i sträck och jag har grym energi. Ska nu ta tag och rensa ur Lovisas garderob innan det är dags för dans och matlagning.

Kram

0 kommentarer: