onsdag 22 februari 2012

Bokrean



Brukar inte köpa en massa böcker på bokrean och har jag köpt några så har de handlat om barn, uppfostran, sjukdomar, mat etc. Ibland undrar jag om det finns behov av alla böcker för det känns som många är lika fast med olika titlar. Idag tog jag en runda på rean på Maxi och hittade inte riktigt det jag sökte men kom över dessa två. Är fascinerad över zonterapi och kroppens punkter och denna bok var riktigt enkel att förstå och något jag vill fördjupa mig i. Sedan valde jag en bok om LCHF och är ute efter alternativ till ingredienser som mjöl och socker vilket det fanns gott om recept på vardagsmat som Flygande Jacob och lasange, så nu hoppas jag på lite inspiration i köket.

Ikväll har vi bastat och nu har vi landat framför TV:n och laddar inför en ny morgondag. Johan ska jobba på gymmet i morgonkväll och förbereda inför milon installationen i helgen. Är grymt nyfiken på denna träningsform.


0 kommentarer: