onsdag 11 januari 2012

Trög start

Oj vad jobbigt det var att gå upp i morse. Jag brukar oftast gå upp när Johan åker så jag hinner fixa i ordning mig innan jag väcker tjejerna fast idag så har jag inget minne av att jag hörde honom åka. Kom iväg 10 minuter senare och när jag lämnat tjejerna så upptäcker jag att mitt passerkort inte ligger i väskan, brukar alltid fixa telefon, headset och ta fram passerkort innan jag åker iväg. Så det var bara att svänga hem igen och ja där låg det precis där min väska stått på byrån fast den måste ha hamnat utanför när jag la dit den igår efter att jag blivit överfallen av två tjejer.

Skönt att vi inte behöver bekymra oss för nån snö nu när det regnat bort igen.... det enda positiva är att det inte behöver skottas något men gud vad trist det är utan snö.

Ha en bra dag!

0 kommentarer: