måndag 30 januari 2012

Förkylda

Vaknade i söndags täppt och ont i halsen så det var bara att ställa in träningen. Tog det lugnt hemma, körde Lovisa på dans och passade på att handla. Johan fixade maten medans vi var i stan och Lovisa spenderade em i Hummelsta hos en kompis. Vi andra passade på att åka lite pulka och grilla korv i det fina vädret. Vi avslutade kvällen med att titta på Rise of the plannet of the Apes. Jag är riktigt blödig när det kommer till sorgliga filmer och grät mig igenom större delen av denna.  Men klart sevärd!

Vaknade täppt i morse men mådde bra för övrigt, lite trött efter att varit upp till Hanna vid fyra-tiden då hon tyckte det vardags för välling, men där går gränsen. Jag kan sträcka mig till fem då Johan går upp men innan räknar jag som natt. Så när hon vaknade igen vid fem fick hon en flaska och somnade om till tio i sju. Lovisa kom smygandes några minuter efter, perfekt timing då jag var påklädd och klar.  Idag var det stora skiddagen för Lovisa och hon berättade stolt att hon minsann åkt runt hela fotbollsplanen. Nu har jag landat i sängen till CSI, trött och en sprängande huvudvärk. Lite sömn och jag är som ny.

0 kommentarer: