onsdag 7 september 2011

Hemma igen

Borta bra men hemma bäst brukar det ju heta och visst är det skönt att komma tillbaka till hemmets trygga vrå. Har haft 2½ bra dag nere i Malmö där vi haft en konto workshop för en av våra kunder och det är så stor skillnad på att ha virtuella möten via web och telefon och att verkligen träffas. Vi var mest Svenskar, några Européer och en tjej från Kina. Gillar verkligen dynamiken i Globala team.

Min vecka började med en annan kul och inspirerande grej vilket gav en stor energi kick. Jag hade första träffen med mitt nya nätverk WIP. Women IT Proffesionals vilket är ett externt nätverk för kvinnliga chefer i IT branschen. Nätverket går ut på att träffas ett antal gånger per år med olika teman och diskutera aktuella ämnen. Vi har också en coach med på alla träffar så vi kan få tips och idéer. Jag fick dock smita tidigare för att hinna med mitt flyg till Malmö men jag ser redan fram emot nästa träff i November.

0 kommentarer: