söndag 18 september 2011

Födelsedag

Fick sova ända till halv åtta i morse då Lovisa kom in tassandes till oss. Hanna vaknade en stund senare då hon somnat om efter att Johan varit upp vid 06 och gett henne en flaska välling, skönt att hon somna om för hon har vaknat riktigt tidigt i slutet på denna vecka. I torsdags somnade hon på väg till dagis i bilen lillstumpan och i fredags hann hon med 40 min nap innan vi for till förskolan.


Men åter till min dag då det är jag som fyller år. Har vid skrivande stund över 100 Grattis hälsningar på Facebook och det värmer att det är så många som skänker mig en tanke och skriver till mig ♥. Har fått lite att plantera i trädgården och en massa presentkort. Tack för alla fina presenter :-) Kom på i morse när jag tog min power walk hur jag ska göra med mitt trädgårdsland och det kommer att bli så bra. Nu ska jag varva ner och ladda inför en ny vecka, har haft en väldigt intensiv period de senaste veckorna och känner att det är dags att börja prioritera för vad jag ska lägga min tid på. 



0 kommentarer: