onsdag 31 augusti 2011

Vart tar dagarna vägen

Jag det kan man ju undra. Denna vecka är dock lite hysterisk och jag har inte ens hunnit landa i allt som händer.  Idag åkte jag redan 14.30 från jobbet och tog ett möte via telefon i bilen bara för att kunna hämta tjejerna lite tidigare som jag inte träffat sedan i måndagsmorse och typ den timmen de var vakna i morse. Johan har jobbat hos sin bror ikväll och min mamma har varit här och passat Hanna en timme så jag och Lovisa kunde åka på Picknick/föräldramöte på hennes dagis. Hon hade till och me med sig en supergod kycklinggryta till middag. Nu sitter jag och förbereder morgondagens möten och kände att jag ville göra ett avstamp här hos er.

Tack mina nära och kära som ställer upp med hjälp i vår vardag, skulle inte funka utan er 

0 kommentarer: