lördag 20 augusti 2011

Gårdagen

Kan summera gårdagen som en bra dag. Eller lycklig dag! Läste i en artikel i går att "Lycka" är inget mål man kan nå utan är en känsla så det här med att leva ett lyckligt liv måste då menas att det består av en massa härliga upplevelser när man mår bra och får den här känslan av att man är oövervinnerlig. Det sköna är att jag inte behöver mäta min lycka med någon annans då bara jag kan känna när jag är lycklig och vilka saker som gör mig lycklig. Som  att vara med min familj!

Medans jag sitter och skriver och smuttar på mitt varma kaffe står en deg till ett Tortanto bröd jäser. Fick lite inspiration av svägerskan när hon bakat det och tänkte att nu måste jag prova. Vi är bjudna över till vänner (vänner vi träffar aldelles för sällan) i Sigtuna på Kräftskiva så jag tänkte ta med brödet och lite färdigskalade kräftstjärtar.

0 kommentarer: