tisdag 9 augusti 2011

Det blir fotokurs igen...

Har glömt berätta att jag anmält mig till fortsättningskursen för Systemkamera på Medborgarskolan. Den börjar om två veckor och jag är laddad till tusen. Dels blir det en repetition från förra kursen som jag typ glömt bort och sedan blir det lite nya finesser. Vill också få lite nya tips om vad det är för kamera och tillbehör som gäller just nu, lite sugen på att sälja min och köpa en ny. Vet att det kommit mindre modeller på marknaden men jag vill inte göra avkall på de funktioner jag har. Skulle vilja ha tid att fota och redigera mer bilder och nu får jag både tid och inspiration.

1 kommentarer:

Madde sa...

Hade oxå tänkt att gå den men upptäckta att det inte passade tidsmässigt så bra med renovering, flyttnign och utlandssemester..får ta den till våren istället.