måndag 1 augusti 2011

Bad


Hanna och Bianca softar i poolen.


Vilket väder vi haft idag!!! Jag har saknat att äta frukost ute på altan, det är sommar för mig.

Jag och Lovisa var in till mamma i morse för att servera frukost och hjälpa till med blommor och tvätt. Stackarn har brutit benet och väntat på operation. Sedan väntade träning för mig och Lovisa fick umgås med snälla Lollo som har börjat jobba på gymmet igen efter två veckors semester.

Vid 11 kom badligan som var ganska många idag och även kusinerna från stan hittade ut, kul tyckte vi alla!! Blev en massa bus i badet och lek. Känns riktigt skönt att få komma in efter ha varit ute hela dagen, jag till och med badade idag, 25 grader i poolen...

Nu har vi duschat och badat och film time står på schemat

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ringde hem till er men inget svar. Skulle höra vilken tid vi ska säga på fredag. Kram Madde