lördag 2 juli 2011

Nostalgi

Städning på magasinet hemma hos Johans föräldrar står på agendan idag och det har vi pratat om i flera år men inte blivit av, så nu samlar Inger alla barnen och gör en rensning. Mycket är saker sedan alla växt upp och måste rensas och det som de vill spara får tas hem och resten slängs eller eldas av det som inte går att sälja vidare.

Jag åkte dit tidigt för att rensa mina saker som jag slängt upp när jag flyttade till Johan vintern 98/99. Ja det är ett tag sedan och det fanns en del att gå igenom. Gamla skrivhäften och skolböcker slängdes och en massa sparades. Hittade bla alla mina tävlingskläder från de åren jag dansade bugg, de kunde jag bara inte slänga. Sedan tog jag hem mina dockor och lite annat som tjejerna kan leka med. Nostalgi på hög nivå. Nu har vi bytt av så Johan har gått över och får fortsätta. Hittar jag något mer kul så kanske jag lägger upp någon mer bild.

0 kommentarer: