torsdag 30 juni 2011

Underbara sommarkvällar. Har pysslat och trixat i trädgården och på altanen både i går och idag och det kommer att bli så fint. Har börjat olja in altanen med terrasslasyr (kastanj) blir mörkt och snyggt. Jag tycker det är riktigt fult när det impade virket ser grått och trist ut så nu blir det fräscht och fint. Har renoverat bevattningsslangen i syrenhäcken, har något djur som biter hål och det gillar jag inte heller. Har rensat ogräs ur stenkullen bakom poolhuset och sått lite sommarblomster. Bundit upp tomatplantorna som jag planterat och som börjar få små tomater.... ja listan kan göras längre. Har lite extra energi när huset är nystädat. Johan börjar sin semester på måndag och jag jobbar en vecka till men det känns nästan som semester när jag inte behöver åka och lämna på dagis. Hoppas bara att vi får lite värme så inte hela Juli regnar bort.

0 kommentarer: