lördag 18 juni 2011

Nyckeln borta..

Spårlöst försvunnen är nyckeln till tvättskåpet under diskbänken i tvättstugan där jag har tvättmedel och div andra bra att ha grejer som klädnypor, disktrasor. Hanna brukar dra ut nyckeln och roar sig långa stunder med att stå och försöka sätta tillbaka den, det är alltid under observerade förhållanden och jag har koll på när hon tar nyckeln och ber att få tillbaka den och så är den leken ur världen tills i går när jag inte hade koll på att hon tog nyckeln så nu är skåpet låst och nycklen borta. Har tömt upp och ner på närliggande tvättkorg och soppåse men ingen nyckel. Så nu växer tvätthögen... Hade ett oöppnat tvättmedelspaket i städskrubben och nytt sköljmedel kan jag köpa när jag kör in Lovisa på kalas idag så vi kan få lite rena kläder för vem vet när denna nyckel väljer att komma fram

0 kommentarer: