måndag 6 juni 2011

Hemma igen

Hemma igen efter en välbehövd minisemester. Vi har haft ett skönt dygn utan barn där vi bara rått om varandra. Vi åkte Birka Paradise med ett glatt partygäng och jag kan lova att det var inte tråkigt en sekund. Ungdomarna har väldigt händelserika liv just nu... Maten var hemsk på alla vis men drickat gott. Jag och Johan lyxade till och vi tog varsin spa-massage och badade bubbelpool. Jag känner mig glad, utvilad och nyladdad med energi.

Lovisa undrade nu om vi inte skulle på fest snart igen så de kunde sova hos morfar och Agneta för det var superroligt! Jag vill sitta i fram i bilen :-)

Nu är det åter vardag (en ledig sådan). Johan har kilat iväg för att klyva ved och jag ska duka undan frukost och ta med tjejerna ut för lite trädgårdsarbete. Känns som perfekt väder att vara ute och jobba, lagom varmt.

0 kommentarer: