söndag 15 maj 2011

Trevlig fest

Lyxigt värre att sätta sig på 804:an, slappna av och kunna ta lite färdkost. Vi hade en trevlig em/kväll och jag träffade en massa ny människor som hängde i mina hemtrakter när jag var typ 10 och lekte med Barbie :-)
Fick höra en massa roliga historier om kusin och hoppas att vi kan träffas lite oftare. Vi kom fram till att vi vill ta upp traditionen med "dopp i gryta".

Tjejerna blev hemskjutasde av Camilla efter Lovisas dans. Hon hade lånat min bil så vi slapp fixa i och ur stolarna. De hade sovit duktigt hela natten i kontoret och det är det jag är mest nervös över när jag lämnar bort tjejerna att de ska vakna och böka på natten och vara ledsna. Blir jobbigt för både barnen och barnvakten.

Ska ta och fixa iordning oss och hämta Johan som jobbar med sina brorsor på gymmet och sedan åka ut till moster, morbror och kusin i Grillby som alla fyllt år i veckan. Kvällen blir lugn och morgon dagen blir hemma då det är planeringsdag och 5-årsbesök för Lovisa.

0 kommentarer: