måndag 14 mars 2011

Helgen

Helgen har gått till att fixa med olika saker och har varit en bra helg, trots att jag låg och sov större delen av gårdagen :-) Jag var på en jättetrevlig tillställning hos en ny bekant och vi var 11 glada, festsugna pinglor. Efter lite för mycket vin och en masssa SingStar så kom jag hem vid 02.

Jag gick upp med tuppen i lördags och mös med tjejerna framför TV så Johan fick lite sovmorgon. Dock påstår han att han inte sov något sedan Hanna vakna strax innan sex. Då är han väl inte så trött då för de enstaka gånger jag får ligga kvar nog somnar jag om med stora snarkningar hihi. Även om man vaknar till i mellan åt så njuter jag av att bara få ligga kvar i sängen och inte behöva gå upp.

Lovisas kompis Ella ringde och frågade om hon fick komma och leka så under tiden kunde jag fortsätta flytta ut saker ur mitt kontor. Hur mycket saker samlar man på sig kan man ju undra. Så det blev en del rensning och omflyttning då jag tar endel saker i vår bokhylla i vardagsrummet. Känns som vi fortfarande inte kommit i ordning efter 7 år.

Johan körde in Lovisa till dansen igår och åkte till ÖoB och köpte hatthylla och skohylla till nya entrén. De blev uppmonterade i går kväll så jag kanske orkar ta lite kort senare så ni får se hur snyggt det blev.

På em var det kalas hos Madde som fylde år och vi fick en massa gott. Lovisa som aldrig varit någon kaktjej lekte mest med de andra barnen och Hanna smaskade i sig allt hon fick smaka så Madde fick mer än godkänt från lillfisan. Presenten blev inte det jag tänkt med jag fick ihop en liten Goddie Bag men saker i bakningens tecken.

0 kommentarer: