fredag 17 december 2010

Äntligen fredag!

Haft en otroligt skön arbetsdag idag. Vaknade 07.30 av att Lovisa kom in och väckte oss och vi gick upp och åt frukost. Jag tog min te-kopp och begav mig in i kontoret och startade datorn och tog tag i dagens skörd. De möten jag hade inbokade var interna avstämningsmöten och gick bra att ta via telefon. kl. 17 loggade jag ur och vi stoppade in tjejerna i bilen. Lovisa lämnade vi hos faster Maria för att hjälpa till att klä granen och vi andra åkte in till stan för att handla lite godsaker på ÖoB inför jul, hittade några julklappar (några småsaker till Lovisa) inte för att hon behöver fler utan att det var saker hon behöver i alla fall och hon älskar paket. Nu blir det ännu en filmkväll, tjejerna sover och godispåsen åker fram :-)

Lite bilder från em när Johan och Lovisa passade på att gå ut i snön när Hanna sov middag.



0 kommentarer: