torsdag 11 november 2010

Veckan

Vart tar dagarna vägen?
Denna vecka har bara sprungit förbi och det kan ju bero på att jag varit ute hos kund i två dagar, trotsade snön och tog bilen 30 mil söder ut i tisdags och sedan hem i går kväll igen. Åkte innan snön kom och åkte hem när det slutat snöa. Har inte träffat tjejerna sedan i måndagskväll och det känns som evigheter och Hanna har kaxat till sig rejält, river ned allt hon kommer åt och är överallt hela tiden, otroligt kul att se hur hon tar för sig.

Vi har lunchgympa två dagar i veckan och idag hade jag absolut ingen lust att gå men jag tog med mig kläder och tvingade mig dit och gud vad tufft det var. Jenny som vår instruktör heter kör stenhårt med oss och det är så skönt att ta ut sig. Undrar dock hur jag kommer att må i morgon...

Lovisa följde med Loise hem i dag på em och jag fick äta middag i lugn och ro. Hanna satt och småplockade lite russin och smörgåsrån. Farfar kom över med henne i åtta tiden och vi värmde på lite av årets blossaglögg "Saffran". Den var jätte god, jag som annars inte är så förtjust i starkglögg utan dricker mest saftglögg.

Imorgon sitter jag hemma och jobbar, känns som jag flängt tillräckligt denna vecka. Johan ska ha städning på gymmet fre-lör och jag och Tjejerna ska vara hemma och greja. Jag ser fram emot lördag då vi har playdate med Sara, Anton och Alice :-)

Grattis Jennie till ditt nya jobb! Hoppas du kommer att trivas. Vill jätte gärna höra hur det går för dig och vad du får göra.

0 kommentarer: