måndag 4 oktober 2010

Working Mom

Nu lanseras "Min Vardag" som mamma i karriären. Ni kommer fortfarande känna igen er för jag försvinner inte, men min vardag består inte längre av blöjbyten och mammafika, fast att fika dagarna i ända skulle jag nog kunna ha som yrke :-). Ni kommer fortfarande få följa mina barns framsteg här i livet och även mina. Jag kommer att skriva om personlig utveckling som jag är helt såld på. Introducerades till ämnet redan 2005 då jag gick mitt första program och träffade min coach Mira en ggr i månaden under ett års tid. Jag kommer att lägga mer tid på sådant som får mig att må bra och det är att vara kreativ, älskar att fota, pyssla, scrappa, sticka. Vilket jag kommer att dela med mig av till er. Har snart bloggat i ett år och känner att jag vill fortsätta.

0 kommentarer: