torsdag 21 oktober 2010

Spa

Det ska börjas i tid. Lovisa har haft eget spa i kväll med inpackning och gurkor på ögonen. Undrar vem som lär henne allt. För inte har jag sagt att man ska ha gurkor på ögonen :-) fast jag fick ett par jag me och gud vad svalkande skönt det var.

Jo nu är det så att jag undrar en sak. Ska man verkligen behöva ha sitt eget lilla spa innan man åker på riktigt SPA?? det har rakats, tonats (eller det var visst nivå 3, så den lär sitta ett tag, hihi) klippts, målats, pilats, smörjts.... Sen har vi ett annat dilemma och det är en garderob full med kläder men inget passar. Kan bero på att jag fått två barn och har en annan form på kroppen eller så är jag bara självkritisk.

Som sagt, skönt ska det bli att bara få rå om sig själv i några dar för det är vi dubbel arbetande mammor värda. Undrar om toaletterna kommer att vara städade när jag kommer hem. Kan sätta en hundring på "inte"

2 kommentarer:

Madde sa...

Haha underbar bild på Lovi :) Håller med dig, jag har gjort allt det där jag med, började se ut som en björn med allt hår på kroppen :)

Ses i morgon!

Kram M

Anonym sa...

Herlig ha det så bra!