tisdag 7 september 2010

Destination Malta

Då var Gym Direktörerna iväg på den årliga kick-offen. Årets destination Malta och om man ser väder prognoserna så är det rena rama sommaren där. Så jag antar att ett dopp om dagen står med på agendan. Min vardag blir ungefär den samma förutom att inga matlådor måste göras, eftersom jag är hemma och mammaledig. Jag som är en ensamvarg ser fram emot lite egentid på kvällarna när jag inte har en man att ta hänsyn till, jag får titta på vilket program jag vill, sitta framför datorn till små timmarna eller läsa i sängen utan att någon muttrar på att det är ljust och vill sova. Jag tror man behöver vara ifrån varandra ibland för att kunna uppskatta och sakna det man har. Har en del aktiviteter inbokat i helgen som kräver barnvakt så det blir till att pyssla lite, men det är det värt för det är roliga aktiviteter.

0 kommentarer: