lördag 25 september 2010

Ännu en lugn kväll

Om gårdagen var lugn så är denna lugnare, Hanna sussar och Lovisa kollar film. Jag hamna här :-)

Har haft en dag med stort LYX. Fick sovmorgon eller i alla fall så behövde jag inte gå upp och fixa frukost och välling :-) måste ha somnat om för jag vaknade till 8.20. När jag fått i mig min frukost och lagt ut Hanna i vagnen för att sova fm tog jag min kopp kaffe och la mig på soffan och läst lite. Johan tog med sig Lovisa och gick till Björn och fikade. Eftersom jag inte hade några barn runt hasorna kom lusten att göra något så jag passade på att möblera om i Lovisas rum, och det gjorde susen. Hon har lekt minst en timme i sitt rum efter att hon kom hem.

Efter lunch skjutsade jag in Johan till stan (Svensexa stod på hans agenda) jag och tjejerna åkte till mamma och fika.

0 kommentarer: