söndag 11 juli 2010

Jag tar igen för mina gravid och amningsmånader eller nåt....

Jag älskar sommar och värme vilket gör att man kan äta och dricka gott. Vet inte hur denna sommar ska sluta men i två helger i rad har det blivit vin både fre och lör. Jag tar igen för mina gravid och amningsmånader eller nåt....

A3's Sommar Fest vart lyckad och jag kan bara svara för mig själv och jag hade kul, det var lite tunt på instruktörs fronten då många var bortresta eller hade annat planerat men det var två nya jag inte träffat och de var jättemysiga tjejer. Hoppas kunna gå på deras pass i höst.

Maten bestod av kallskuret, ICAs egna potatissallad, brytbröd och exotisk frukt till. Helt rätt val med tanke på värmen. Grabbarna hade rest ett party tält på dagen och det var kanon att få lite skugga. Bra planerad trekamp som tände tävlingsinstinkten i alla och mitt lag kom tvåa. Jag var dock sämst på att köra grävmaskin vilket var en av grenarna.  


 Lovisa njöt av all uppmärksamhet, hon fick vara med en stund innan det var dags för henne och lillesyrran att gå till farfar som lagat korvstroganoff på Lovisas beställning.


Två sköna partypinglor. Loise och Camilla

0 kommentarer: