tisdag 27 juli 2010

Sync Toy

Blev en tidig morgon och en lugn fm. Jag har pysslat med att lägga över alla mina bilder på en ny hårddisk med Sync Toy ett program från microsoft som enkelt laddar över bilder och andra filer till en annan katalog/hårddisk. Kan varmt rekommendera att ta en back up på dina bilder. Jag har ungefär 17000 objekt/filer på min dator vilket gör att den blir otroligt seg, har fått mååånga varningar på att hårddisken snart är full :-( och fläkten går varm och datorn stängs av i tid och otid. Detta har nu gjort att jag fått lov att ta tag i saker och ting och rensa lite bland mina bilder. Så fm gick åt att se över och uppdatera min backup på bilder på min externa hårddisk och sedan göra en extra back up av alla bilder på Johans hårddisk så nu kan jag med gott samvete äntligen deleta alla bilder från datorn. Har tänkt att pågående månad får ligga kvar.

0 kommentarer: